Strona główna » Jak zaoszczędzić na nadaniu paczki kurierskiej?

Jak zaoszczędzić na nadaniu paczki kurierskiej?

Koszty nadania paczek kurierskich są zależne od wielu czynników, dlatego przed skorzystaniem z usług kuriera najlepiej sprawdzić różne oferty. Jak to zrobić? Sprawdź nasze porady, aby nie przepłacać za nadawanie przesyłek kurierskich!

Ile kosztuje nadanie paczki przez kuriera?

Na cenę paczki kurierskiej składa się wiele czynników, dlatego koszty proponowane przez firmy często znacznie się między sobą różnią. Stąd też pojawia się pytanie – jak wybrać taniego kuriera?

Ceny usług rozpoczynają się nawet poniżej 10 złotych za nadanie standardowej paczki kurierskiej.

Ostateczna cena regulowana jest przez różne czynniki, w tym:

  • ciężar paczki
  • wymiary paczki
  • rodzaj przesyłki (paczka, list, przesyłka paletowa)
  • adres dostawy paczki
  • dodatkowe usługi

Jak wybrać tanie usługi kurierskie?

Aby wybrać taniego kuriera, warto porównać różne usługi kurierskie ze sobą. Nie trzeba jednak wyliczać ich na każdej stronie firmy kurierskiej po kolei. Aby zrobić to łatwiej, warto skorzystać z internetowych serwisów brokerskich, które w jednym miejscu gromadzą oferty wielu firm.

Oczywiście, tani kurier to taki, który oferuje usługi w jak najniższych cenach, ale zawsze warto także sprawdzić dodatkowe parametry obsługi przed zleceniem nadania. Pod uwagę warto wziąć między innymi usługi dodatkowe, wysokość ubezpieczenia, gwarantowany czas dostawy czy opinie na temat firmy kurierskiej.

Tani kurier – jak zaoszczędzić jeszcze więcej?

Aby tani kurier był jeszcze tańszy, pamiętaj o poniższych poradach:

  • korzystaj z promocji na usługi kurierskie
  • szukaj kodów rabatowych obniżających ceny kuriera
  • skorzystaj z nadania w punkcie zamiast odbioru w domu

Zatem nadawanie paczek kurierskich nie musi być związane z bardzo wysokimi wydatkami. Dzisiaj sprawdzenie kosztów i nadanie przesyłki przez kuriera jest proste i dodatkowo niedrogie. Sprawę ułatwiają strony takie jak KurierNet.pl, na której możecie sprawdzić koszt wysłania konkretnej paczki przez największe firmy kurierskie.